System zarządzania zgłoszeniami (dostępny po zalogowaniu w Panelu Lokatora) umożliwia śledzenie statusu jaki aktualnie ma dane zgłoszenie, oraz w miarę konieczności zmianę jego priorytetu. Pondato Lokator informowany jest o każdej zmianie statusu i/lub priorytetu drogą mailową. Po zamknięciu zgłoszenia Lokator ma możliwość wystawienia oceny.
Zgłoszenie o awarii/usterce może być wprowadzone do systemu albo bezpośrednio przez Lokatora albo przez Administratora (np. po interwencji telefonicznej i poinformowaniu o potrzebie dokonania naprawy).
W przypadku wystąpienia awarii wymagającej niezwłocznej interwencji prosimy o natychmiastowy kontakt z Pełnomocnikiem (602 455 629) lub z Właścicielem (tel. (42) 288 51 23).
Nie wyraziłeś zgody na umieszczanie plików typu cookie przez co serwis nie będzie funkcjonował prawidłowo. Możesz zmienić ustawienia klikając przycisk obok.
Wyraziłeś zgodę na umieszczanie cookies dzięki czemu serwis będzie funkcjonował prawidłowo. Możesz zmienić ustawienia klikając przycisk obok.