Logo
Wydrukuj tę stronę

Zgłaszanie usterek

ustarki-zglaszanieSystem zarządzania zgłoszeniami (dostępny po zalogowaniu w Panelu Lokatora) umożliwia śledzenie statusu jaki aktualnie ma dane zgłoszenie, oraz w miarę konieczności zmianę jego priorytetu. Pondato Lokator informowany jest o każdej zmianie statusu i/lub priorytetu drogą mailową. Po zamknięciu zgłoszenia Lokator ma możliwość wystawienia oceny.
Zgłoszenie o awarii/usterce może być wprowadzone do systemu albo bezpośrednio przez Lokatora albo przez Administratora (np. po interwencji telefonicznej i poinformowaniu o potrzebie dokonania naprawy).
W przypadku wystąpienia awarii wymagającej niezwłocznej interwencji prosimy o natychmiastowy kontakt z Pełnomocnikiem (602 455 629) lub z Właścicielem (tel. (42) 288 51 23).

zrzut-zarzadzanie-sgloszeniami

Copyright by SuperChata.pl, all rights reserved .